jaanuar 12, 2010

Anna Mulle Oma Valu sõnad

Id Rev


1.
ma tahan näha su valguse varjutust
ma tahan näha su südant ja silmi
asjad mida ma kordagi ei karda
asju mida keegi minult ei saa mõsta
häbi mille ees ei ole lohutust
lohkuvajund elu tagant paistab hirmu
lohkuvajund elu tagant paistab kartust
ja ma kardan seda ja ma kardan teist
ja ma näen oma masenduse tohutust
ja ma näen su nägu ja su pilku
mille taga on üks suur armastus
ja ma näen oma elu see on koeraelu
jah sind ei saa ma karta
jah sina ei saa mind mõista
ma tahan näha su valguse varjutust
ma tahan näha su südant ja silmi
2.
valu mis me ümber on
ei ole kellegi oma
kuid iga päev ja iga hetk
kingib mulle oma ahastust
kuid igal päeval ja igal hetkel
ma tahan sult küsida
kas see on minu elu
kas see on elu
anna mulle oma valu
ma tahan ta külgesid haista
ja ma tahan ta külge end kaitsta
anna mulle oma valu
kas see on minu elu
kas see on elu
ja hingematvas vaikuses
ma tahan sulle öelda
KA MINU EMA OLI KUNAGI INIMENE
anna mulle palun anna mulle
oma valu anna mulle
oma valu palun palun anna mulle
oma valu

Kommentaare ei ole: