detsember 20, 2013

Täitugu Soovid

Taevas on meie peos
(Täitugu soovid) 3x
Taevas on meie peos
(Täitugu soovid) 3x

Sädemed südames valusad leegid
Parem on
ütleda kadugu reeglid.
Põleda, heledalt
on loomuomane jõud.
Minule, kõigile
vabadus armastus
Veri keeb soontes sees kuumutab ihu
Pole see mu sõnades vaid hoopis minus
Põleda, heledalt
on loomuomane jõud.
Minule, kõigile
vabadus armastus

Ma ei taha olla tuhk või tolm
kui mu südames on leegid
Ma lausa tunnen kuidas õige on
ei peata mind ei keegi veel
ja ma ei taha olla tuhk või tolm
kui mu südames on leegid
Ma lausa tunnen kuidas õige on

edasi , edasiii..

Sädemed, südames valusad leegid
parem on, ütelda kadugu reeglid
Põleda, heledalt
on loomuomane jõud.
Minule, kõigile
vabadus armastus

Ma ei taha olla tuhk või tolm
kui mu südames on leegid
Ma lausa tunnen kuidas õige on
ei peata mind ei keegi nüüd
ja ma ei taha olla tuhk või tolm
kui mu südames on leegid
Ma lausa tunnen kuidas õige on

edasi , edasiii..

Kommentaare ei ole: