märts 18, 2016

Genka - Kukeseen

Hyvä Suomi!
Go Leijonat, Go
Tä on Viron Kukemüko Mob-i!


See´n Naapurivisa!
Laevakajutis on kisa
Keegi fuukis ära Jorma Visa!
2011 on meil uudet tuunit
Meid ei nussi enam vanad mikrouunit
Viron jätkät maha jätnud on pesa
Keset kesä, vallutama tulnud Hesa
Laeva kauppast lõhna fuuki terve karjaga
Kui laivalla ei lasta, siis läbi Karjala
Dressitaskud täis on Afgaani hebo
Piirivalvur, lebo! Hilja ja rauhoitu!
Ollan Eestist! Älä kaohoittu!
Minu kohta vaid paska on jauhoittu!
Mismõttes huumejengi? Kato minu dressi ja kato minu kengi
Mulla on lihtsalt sikapaljon rullija
Tavalinen päivä - pakeneme tullia!


See´n click-clack kukeseen
Suomen Poliisi!


Yo,
Herra poliisi, teiki tiisi, lahendame prõubi äkki teistviisi
Olen koguaika sanonut, et rakastan ma Peuroja
Äkki auttab veidi Euroja
Ok, sorry! See liiga otse oli
Aga vaikin kui Mannerheimi kuju , dont wory
Saad aru, see on ryssyjen pakkaus
Ma nüüd lähen: peace and rakkaus!
Lasen oma kädet ka nüüd ma alla
Mu sõber ootab mind Rautatieasemalla
Tulin siia vaid ma rakenama maju
Annan paki üle ja kaon kui paskan haju
En ymära nyt miks venib kumminen
Ma olen Soome poolt! Jee! M.A. Numminen
Te riik on mulle nagu teine kotimaa
Ära ole siuke till nagu Sami Lotila


See´n click-clack kukeseen
Suomen Poliisi


Olen sinu sõberi, mitte mingi roimar
Mulle meeldib lagrits ja mulle meeldib Neuman
Mul on veidi tunne et pada katelt siin soimab
Teeme parem longero. Ma panen pilli soiman Ai tiua tau tiu tau tili-tali tittan
Pärast koos knullame veidi Rootsi fittat
Popsi, popsi porkkana!
Keuhkoja see vahvista!
Buff-buff! Bong-bong!
Läinud on laev, aga jäänud on rong!
Nii palju uudised ja sää
Oi bljää, eestlane olla on uhke ja hää!



Ma nüüd lähen: peace and rakkaus!

http://sasslantis.ee/lyrics-oleg_kosjugin-kukeseen

Kommentaare ei ole: