september 04, 2009

MA TULEN SELLEST VÄLJA

Ei ole mõtet kiruda ega vanduda, ma arvan ma tulen sest olukorrast välja.  Üritan, küsin endale lisapäevi kui võimalik ja ma võtan nats avanssi , aga nii et järgmine kuu midagi kaaa alles on :) Muidu back to square one :)

Olukord in kyll pisut keeruline, aga mitte lootusetu. Parem töökoht lahendaks olukorra,  aga eks ma vaatan mida praeguses olukorras teha saab. Laenata ei tahaks.  Katus peakohal ja toit laual on olemas, nii et pole hullu. Nüüd vaataks kas saab olukorda parandada, realistlikust vaatepunktist lähtudest...

Wyatt tegi ette paneku et kui ta oma restorani voi ms teeb et ma voiks olla mänedzer, Tegelikult ma mingil määral olen ju seda juu teinud, ma pean endasee rohkem uskuma ja tegema asju.  Muidugi Wyatti restoran ei pruugi niipea reaalsuseks saada  ga ma tegelikult olen  ju asju hallanud, inimestega suhelnud,  ma mõtlen om sekretäri kogemust, seda ei saa küll paberile panna, religioosne värk on Eestis veits tundlik. Ma saa öelda aga et ma sellega yldse hakkama ei saaks kui ma ei prooviks. Ma pean kyll oma CV d putitama ja voib olla yhtkoma teist juurde õppima ja paberied hankima jne, Ja ma pean kuskil võimaluse saama kaa... eks näis mis saama hakkab....

Angeelika saab oma raha ka :) Ma nägin Angeelikat ja Katat unes, Me vannitasime last...liinibussis :D Täna ta helistas, hea meel oli kuulda tast.  Skypeta on elu nats harjumatu... Ja ma näen septembri lõpus Neid uuesti Eestis.  Ja ma inspekteerisin mingeid monumente ka surnu aias, nagu Riia maantee omades... Nii et elu ja surm

huvitav

Kommentaare ei ole: