september 03, 2009

Artlust arutlust

Las Tulevik tooob...arutust? :D:D:D
Arutust ehk Aruvabadust ?
Ma olen naljakas ka :))
tegelikult, Wyatt ütles et ma üleanalüüsin asju aga ma ei saa sinna mitte midagi parata. Seee oli siis kui me perest rääkisime, perest kui sellisest. Et miks Ameerikas ja tal hoiab pere kokku ja Eestis ollakse suhteliselt hajali. Ei saada läbi ja tehakse omi asju. Vaevalt et koik asjad korras on aga suheldakse. Mul on selline tunne et siin on paljud pered löhkised. Osad inimesed ei taha teistega tegemist teha , vanad vaenud ja värgid. Aga ma saan öelda ka et see oleneb inimestest. Ega ma ise parem pole olnud aga ma saan emaga läbi ja tema juurde ma lähen kyll törkumata. Isaga on nii ja naa. Nyyd on veits parem läbisaamine. Reeglina mulle ei istu et ma pean kellegagi läbi saama selle pärast et pean, et pere peab olema koos ja häppi. Ma pean tundma et ma tahan selle inimese juurde minna, ja see söltub paljudest faktoritest. Ega ma isa muuta ei saa, siis, ma olen see kes ma olen ja lasen tal olla see kes ta on. Viimane jutujamine yks osa oli kyll tüüpiline, a la see habe ei sobi sulle, võiks laiem olla, aga tülli me eiläinud. Juu mul on paksem nahk on. Pärast öde ytles, et tal oli hea meel et ma rääkima tulin

Igastahes, mul oleks tegelt arutust vaja, arutlust on kyll olnud.
Muidu ma ei armu kunagi hullult ära, sellist kus teha midagi meeletut.
vaid ratsionaliseerin köik ära. Mis armastust see on?, armastus on tundeline nagu metsik jögi
vähemalt see esimene faas....armastus on ka ideaalis muutmatu ja igikestev. mitte just inim oma igakord. Mingi itaalia vana söna käis nii et Igavene (inim) armastus kestab kaks :D aastat :)

ja ma olen idikas laenates, Tiina sõnavara et, ma lasin oma arvuti katki minna Wyatti juures,  kõvaketas (mitte emaplaat) tuleb välja vahetada, veekahjustus. oh happy day ;)
ja ma pidin ta elioni kaa viima, mul järelmaksukas
aga paar tonni liskulu kuus. i love it, really :P

Kommentaare ei ole: