august 31, 2009

Tallinnas

Oli Vahva töeliselt vahva, kuigi päev oli vihmane ja mu arvuti hangus Wyatti juures ülesse ja siis
ma olin jälle kärbes seinal, tunnistajaks teise pere suhete draamale. Rääkisin Wyattiga tema suhtest ja tööst jaa maast ja ilmast. Enda omast ka ja eelmisest suhtest.Ja siis me üritasime, mina vähemalt, olla jutuvestja, ja rääkida lugusid et Kristjan ei mängiks PSP ga ainult ega läheks vihma kätte, istusime trepil ja rääkisime jutte ja siis siperkangelaste teema ka. Kui sa oleks super kangelane kes sa siis oleks? Mängeldes. Õnneks jäi vihm järele hiljem Ta on siiski hea isa ja saab oma pojaga hästi läbi, vähemalt praegu ja näiliselt. Vahel me tögame üksteist ja väikselt närvidele käime aga tal pole muidu häda midagi.

LÕpuks tulid nad kõik, Riina ja Kristian ka Nabili juurde. algul vist sellist plaani polnud.
Aga noh vaat mis juhtuda võib, ma vaid oma mahaunustatud dushigeeli ja deodorandi järgi läksin ju, algul pid Wyatt Kristianiga tegelema ja siis ta ütles et vb ta tuleb. Lõpuks tulid teised ka :) Äkki oli mingi plaan ;) et ma unustaksin selleks oma ajad maha, et lõpuks Wilsonid Nabili juurde tuleks ;)
Nad ise muidugi tulid :)

Meil oli tore õhtu Nabili juures. rohkem small talk baasil aga see on ka vahelduseks hea.
Ja siis me läksime Nabili,Dani, Adrienne, Tiina ja Tiiaga Nightteacap'ile Reval Cafe'sse Vanalinnas. Ja me rääkiseme ka Noorteseminari minevikust ja tulevikust ja muid asju ka näiteks mis USA linn keegi oleks.
Mulle sattus Chicago :) pidi olema organiseeritud ehitatult linn, millel on tume pool ja toidukultuur:) midagi sarnast heh veits :)
Ma oleks võinud rohkem yks yhele juttu puhuda, kohati ma tegin seda aga rohkem nagu kommentaarid yldjutule. Teinekord..


ja kui me minema asutasime läbi Vihma, taas :)
ma plätudes ja õhukeses riietuses ja jopes, nagu pärnakas ikka.
Mõtlesin et huvitav mida vastutulijad arvata võivad :D aga ma ei põe see pärast.

ööbisin Nabili juures ja me rääkisime pikalt ja laialt, minu limbostaatusest ja vaadetest enne ja pärast suhtelõppu perioodi.


Järgmine päev hommikustasin Nabiga, ta nõustas mind karjäärivalikul ja soovitas midagi ette võtta kiiremini :),
ja siis veetsin 3 tundi umbes kvaliteetaega oma õe Lindaga, rääkisime veidi Rootsist, bahaidest, religioonidest, perekonnast, sugulastest, tööst ja peresuhetest ja maailmast, filmidest, poliitikast, Vabaduseristist, etc tema atekas Kadriorus :) Mul oli hea meel teda näha :) taas :)

ja siis hakkasin Ma pärnusse Tulema, algul mõtlesin et lähen bussi, ja hiljem sõitsin Rongijaama ja siin tsuhh-tsuhh läbi Eesti Pärnusse. Ja ma nägin vikerkaart :)
kõik muu on eelmises postituses :)

Kommentaare ei ole: