august 15, 2009

Lastekodulastest-About orphans

Pole ise olnud, aga hinge lähevad sellised lood...

Ja teper ne sirota
I m no longer orphan,

its a story about girl who been left to orphange, gets to know about mom and wants revenge, she grows up being "difficult" child, but loves animals. she makes friends with girl, who later in life helps her to turn her life around, she becomes Christian, and she even forgives mother...






väikesed käed kirjutavad liivale
emake pai tule mulle järele
ma ootan nii väga sind
mis jaoks küll hülgasid mind
kas sa siis oma last
ei armastada saa
armastada ei saa..

mul ei ole oma tuba
enda juurde sa ei luba
kelle oma olen mina
kui mul sind ei ole
kas siis olen kõigi oma
lastekodus elan praegu
kuid ma tean et tuleb aeg mil
ema mind hellitab hoiab ja kallistab
ema koju mind vii..

öö otsa ma mõtlen millal tulla saad
haigeks kas jäid
või ehk teed ei leia sa
kes saab küll aidata mind
kes teab kus viibida võid
kas sa siis oma last
ei armastada saa
armastada ei saa..

mul ei ole oma tuba
enda juurde sa ei luba
kelle oma olen mina
kui mul sind ei ole
kas siis olen kõigi oma
lastekodus elan praegu
kuigi tean et tuleb aeg mil
ema mindhellitab hoiab ja kallistab
ema koju mind vii

miks on see nii
kas te võite ütelda
lapsi ei saa ju lille pähe kinkida
mis jaoks neid emad maha jätavad
mis jaoks need lapsed öösel nutavad
kas sa siis oma last
ei armastada saa
armastada ei saa

white label - köikide laps

Kommentaare ei ole: