august 31, 2009

Mis toimub????

On kuningas täna ülal
narrina käib mööda tube
ta veider tunne
arvata seda ei osand
soovist mis sündinud eile
igatsus oootamatu
istub hinges
suu tõrgub, haaramas toru
õige see või väär
ikka vasardab peas
geograafiline vahemaa
eksida ei soovi
toru käib hargile
üles ja alla
dramaatiliselt, valimas numbrit
rääkida sooviks
ujedus sees
kuis mõtled sest
?Kas arm on see?
Tundsin sust puudust
ikkagi ei osanud arvata
igatsust ei osanud oodata
nagu sõltuvus oleks sees
aa, mis toimub, poisike (ja kes siis veel?)

Pärnu 30-31.08.09õ

Come what may...jah võibolla ei ole kyll kõik see nagu ma kujutan ette ja võib olla ei tule sest midagi välja. Viimastel päevadel st eelmise nädala jooksul kaevasin üles Moulin Rouge soundtracki kasseti ja ma olen seda mitu päeva kuulanud.Ja ma leidsin aegunäinud Tallinna perioodil saadud filmiplakati(mille mu eks-korteriomanik ykskord tahtis ära visata, leidsin ta kord paberikorvist ja muidugi ma võtsin ta taas üles ja panin ta seinale tagasi). Nagu ka see kord. Mitte et see identselt minu lugu oleks ja olema saab. Moulin Rouge on pisut Romeo ja Julialik, ja minu eelmine suhe oli ka Romeo ja Julialik. Eri põhjustel ja teise nurga alt aga pisut Romeo ja Julialik siiski. Tulevik??
Ja ma jalutan täna tänaval ja siis tuleb meelde Vse mogut Koroli... ja ma mäletan ennast Moskvas väiksena kuulamas seda raadiost, sellisest kandilisest kastikujulisest,peal lainepikkusedja linnade nimed, lamamas voodis, ma ei mäleta kui vana ma olin, aga see laul ja hetk on mul tänaseni meeles... ne mozhet ni odin, ni odin korol...

Ok , ma ei saa ennast veel kõikide veel laulujuppidega ennast samastada, veel, ja võib olla mitte
aga millegagi lõpuks. igaljuhul on midagi lahti, ma ei tea kuidas seda nimetada, aga kui te oleks mind eile näinud siis rahulikust minast polnud grammigi sel hetkel

Ok, mu arvuti sai niiskust põhjast ka ja nüüd on ta paranduses(imelikul kombel vana IBM kuidagi töötab aga mitte täielikult, ja ma olen vähem internetis, aga siin ma olen, saan raamatukogus arvutit kasutada. Veits väsinud sest sain magada ca 6 tundi, ise ärkasin üles. olin 3ni umbes ylal, ostsisin yhte teatud numbrit, käisin nagu kass ümber palava pudru telefoni juures, valisin ja enne vastuvõttu katkestasin ja hangusin nagu mu arvuti yleeile. Siis Ma sain oma vana arvuti tööle, seadistasin pisut et pääseda internetti, mis mul lühidalt õnnestus. ju mul on siis kommunikatsiooni vajadus hoopis või siis sõltuvus ga tavaliselt olen ma rahulikum. pärast rahunesin pisut vaatasin filmi ja jäin magama. aga kommunikatsiooni vajadus on ikka veel alles ja see tunne ka, tõeline või ajutine eks tulevik näitab? suhelda oleks ka hea :) äkki ma kujutan seda ette, ja on ainult sümpaatia, sümpaatia on kindlalt ja huvi ka..
Kui ma poleks veits väsinud ytleksin et mul on palavik, aga haige ma vist pole.

las tulevik toob arutust
ja i better shape up....:)

Kommentaare ei ole: