veebruar 01, 2010

Rise and Shine :D :P ;)

Hommikust kõik see kes juhtub seda lugema,
noh loota juu võib..:)
Mul õnnestus taas unest und näha, minu kavatsus magama minna jäi kavatsuseks
ja kell saamas vaikselt kuus ja mul on vaja täna olla asjalik ;)
st Teen oma töö ära, lugematute hulkade pausidega, et puhata ;) st leian koha kus lühiajalselt tukkuda.
Ja mul õnnestus need 3 päeva peaaegu mitte midagi teha. produktiivselt mitte midagi
Reede ja Laupäeva istusin ma totaalselt kodus, "tegelesin" arvuti ja Feisbookiga. i aint vetsus ja söömas käidud ja telekat vaadatud
positiivne on see, et sai sugulastega räägitud, Liibanonist ja vennaga ka. Ja Gordoniga, lisasin posu tuttavaid endale msni. One Armed Bobiga ka :) nagu täna peale keskööd, sain lõpuks osa endast selgitatud, mille üle on mul hea meel ei jää kripeldama hinge peale, et ei jälle ei leidnud võimalust või julgust omi mõtteid avaldada. :) Laupäeva õhtu vastu pühapäeva ma siiski magasin, ja laupäeavl ma msnis polnud.
Ma sain uusi asju teada ka nt Reet on metalit kuulanud põhimusana ja Ma avastasin Tänu Harrile KAKS uut BÄNDI, Denun- Tshiili METALbänd mille lauljaks on naine ja ma kuulasin seda mitu korda järjest. Kui ma Harrile seda ütlesin, siis ta ütles et mulle meeldib siis ka Nightwish, ja tõesti kui ma kuulasin neid, siis jaa :)

Ok, ja siis tegin video kuidas linnud kibuvitsapõõsas söömas käivad
ja Kuidas Rott seemne ja pekiraksus käis :D Uskumatu aga ta ronis linnutoidumajani

Terve õhtu treisin seda :)
Nautige

Kommentaare ei ole: