veebruar 18, 2010

Varane õis·ja Anna Haava luule ja olukorrast kuningriigis

Õiekene ilusam, kaunikene kullasem,
ehid ennast vara ju?
Külm su võidab, õnnetu!
"Olen unes imet näin'd,
iluilmas ise käin'd..."
Õiekene ilusam, kaunikene kullasem!
"Ei või enam leinata, õnnetundmust varjata..."
Õiekene ilusam, kaunikene kullasem! ...(Anna Haava)

Kas ma unistan liiiga palju? Kas ma mõistatatan, et kas mõne su lauluvaliku, blogi jupi tga võib olla kodeeritud sõnum, signaaal et....kas ma olen ennast juba piisavalt reetnud, küsimused, millele vastusseid ma mõistatatan aga kui kohtun on totaalselt meelest või ei jõua küsida.
Kas mu unenägu http://khalblogstan.blogspot.com/2009/10/wierd-dreams.html
"I started to interperet own earlier dream, using bit astrology hehe. im suspecting that russian estonian speaking girl who hugged me on street and had hypnotic eyes could be Scorpio, at least thats one book claims that scorpio women has hypnotic looks. but maybe its just a dream hehe. some things in astrology abt people seem to be true. anyways there is one scorpio in horizon, but its too early to say that anything will happen..." jääb unenäoks, kuigi too oli hea tundeline, või ma tõlgendan seda oma soovide kohaselt?Kui sa seda juhtud lugema, siis tea et ei möödu päevagi kui ma su peale ei mõtleks, aga ma ei tea kas see oon meant to be? Minu sümpaatia ja enam paistab olema ikka päris :) ja ma ei tunne ennast halvasti, pgem on asi positiivse laenguga :)
Veel Anna Haava luulet:


Meid saatnud on vaikusehelin
ja tähtesäravad ööd,
kuukumased lumised metsad
ja vaiksed kaugeleteed:
me oleme põhjamaa lapsed,
kaks-me mõlemad.
Jääb lumekargelt põue meil südame sügavam õnn-
ja südame sügavam valu, nad ainult aimata on.../Anna Haava


Anna Haava luule langeb täitsa õigesse mulda eriti see:
Ei saa mitte vaiki olla...natuke julge küll..

Kommentaare ei ole: