oktoober 31, 2010

Angel opens doors-Ingel avab uksi

Unbelievable, but God has opened because of Angeelika's existance or because of something else another door. Im on vacation, but i changed some days for workdays, so i can take Angeelika to Tartu for hearingcheck up next week. One man who has been my colleague since i have been there, when i started in night shift 4 years ago. I can talk to him quite normally, about anything, but today( ie now yesterday) he suprised me from totaaly new angle. Usually we talk about work-related stuff and also about what our kids are doing. He has daughter too( around Angeelika's age) and he is married( their wedding date was 09.09.09 btw :) to one woman who also worked in our firm. He also into photography and i have chatted about several other topics. Even aboud religion before when i was away from Community, but then it was about Islam and its fanatical acts of its followers( some of them liks murder of Theo Van Gogh in Amsterdam)
But i have not mentioned to anyone about Baha'i until yesterday. AND then it happened after when he was alone in restroom and calculated whats needs too be done, he is nightshift doughmaker and i came to restroom to eat at the end of end day Chat that consisted of work, photography, birds, rats, beavers near Jaansoni track( im doing sport now, cycling and occasionally run there btw) and in the river, about family situation and about Angeelika reached unexpected to the saying thaat he knows something that could help Angeelika, but he wouldn't like that anybody know about it at work. What it was is Forum abot Angels :) http://puhastus.planet.ee/ He said that he was sceptical about in beginning, but some things that were mystically inclined puzzled him. talk continued later on Aura pictures and family of Gunnar Aarma and his two sons (he was Journalist who interviewed, practiced form of Yoga, was later into Masonry and published books on various suchwise topics) but before he asked me to investigate this forum, said that i can write about my problems there, and see what do i think about it. about such matters. that he talks then further
I smiled inside. Imagine, two men met who hadnt talked in the work place about their spiritual side. :) and two secrets. :)
And then i told him that this area is familiar to me, that i have faith background, i mentioned about Baha'i and then went briedly on explaining about that its Islamic roots of the first believers, that it came out in Iran, that religion is progressive, that all major world religions came one source, that they are in core sharing same essence only some social laws and teachings change and that Faith is universal. I think its good for the start, he didnt ask about it more, but ive got the feeling that this angel theme allows to continue it later, if he said that we can talk further :) since it seems that there is something beyond there.
Unbelievable, but Angeelika has gotten her name sooooo rightly :))))))))))))))))))))))))
I mean think about it if there wouldnt be Angeelika and if there wouldnt have been common themes like trees bittten by beavers next to Jaansoni track, the door wouldnt have opened that way. and i was already thinking do i really one day leave this workplace without telling about one side in me? and i thought wasnt possible became possible, unbelievable. and i have such feeling that i walk on air after that. Im not perfect, but seems that everything is possible :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uskumatu, aga Jumal avas Angeelika olemasolu tõttu või muul põhjusel veel ühe ukse. Mul on muidu puhkus aga ma tegin vahetust, et saada järgmine nädal kaks päeva vabaks, et Angeelikat kuulmisuuringule viia Tartusse. Mul on üks töökaaslane, yks mees keda ma tean ka algusest, st siis kui ma läkin sinna öö vahetusse tööle 4 a tagasi. Temaga saab suht normaalselt rääkida, kõigest, aga täna ta üllatas mind hoopis uuest valgusest. Me tavaliselt räägime tööst ja sekka mis lapsed teevad. Tal on ka tütar ja ta on abielus ühe naisega kes ka siin töötas( nende kuupäev oli muide 9 september 2009 :) Tal on lisaks hobiks fotograafia. ja ma olen nii mitmest muust asjast rääkinud. Ma olen isegi varem uskudest rääkinud siis kui ma olin ära kogudusest, aga ma rääkisin siis pigem Islamist ja selle tänapäeva järgijate fanaatilistest tegudest a la Theo Van Gogh'i mõrv Amsterdamis.
Aga ma ei olnud mitte kellelgi maininud sõna Baha'i, kuni eilse päevani. Ja see juhtus pärast kui ta oli üksi ja arvutas palju mida teha tuleb, ta teeb tainast, ma tulin puhkeruumi päeava lõpus sööma. Tööjutust, fotograafiast,lindudest, rottidest, kobrastest Jaansoni raja ääres( ma teen muide pistasa sporti, sõidan rattaga ja jooksen pisut) ja jões ja perest ning Angeelikast koosnev jutt jõudis ootamatult selleni et ta ta teab midagi millest võib Angeelikat aidata, aga ta ei ei tahtnud et keegi teada tööl teada saaks.
ja selgus et see on inglifoorum :) http://puhastus.planet.ee/ Ta ütles et ta oli olnud skeptiline algul aga osad müstikasse kalduvad asjad hämmastasid teda. jutt läks pärast aurapiltideni, Gunnar Aarmast ja tema poegadest rääkiseme ka aga enne
ta põhimõtteliselt palus mul seda uurida ja siis anda teada mida ma arvan, et siis räägib ta enam. et kuidas ma suhtun sellisesse asjadesse. ja ma naeratasin sisemiselt. sest kujuta ette kokku said kaks meest kes pole töökohas rääkinud oma vaimsest poolest.
kaks saladust. Ja siis ma rääkisin et see on mulle tuttav valdkond, et mul on usuline taust, mainisin sõna Bahai ja siis seletasin lühidalt mitte väga detailidesse laskudes et tegemist on Iraanist tulnud algselt Islami taustaga usklike usund mis usub et kõik suuremad usundid on ühest allikast, natuke seletasin seda jätkuvat ilmutuse ja et usund on põhiolemuselt sama vaimse sisuga
erinevad vaid osad ühiskondlikud seadused ja õpetused ja et Usk on universaalne. ma arvan et alguseks on see hea, ta ei küsinud midagi aga mul on tunne et see ingli teema võimaldab seda veel edasi käsitleda :) sest kui ta ütleb et ta räägib veel siis seal on midagi enamat. Uskumatu aga Angeelika on oma nime ikka väga õigesti saanud :))))) Mõtle kui poleks olnud olnud Angeelikat või meil poleks ühiseid teemasid nagu kobraste poolt näritud puud Jaansoni raja ääres, siis poleks see uks niimoodi avanenud :)
Ja ma veel arvasin et kas ma tõesti lähen siit töölt ütlemata mis pool minus veel on. Uskumatu aga see mida ma arvasin et ei ole võimalik sai võimalikuks. ja mul on sellinne tunne nagu ma kõnniksin õhus peale seda. Ma ei ole küll täiuslik, aga paistab et kõik on veel võimalik :)

Kommentaare ei ole: